Contact

Contact

We zijn dan misschien een online bank, maar we houden van echt contact. En onze slimmeriken helpen u graag met al uw vragen of opmerkingen, ook als u (nog) geen klant bent.

Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag: van 8.00 tot 21.00 uur
Zaterdag en zondag: van 10.00 tot 17.30 uur

U kunt gemakkelijk zelf iets wijzigen aan uw rekening of gegevens. Op deze pagina ziet u hoe dat werkt.

En u krijgt binnen no-time antwoord van een vriendelijk iemand.

Klantenservice
Als u wel al klant bij ons bent:[email protected]

Informatieservice
Als u nog geen klant bij ons bent: [email protected]

Adviseursservice
Speciaal voor financieel adviseurs die advies geven aan particulieren: [email protected]

Werkgeversservice
Speciaal voor werkgevers: [email protected]

Klantenservice
Bent u al klant? 020 – 75 85 310

Informatieservice
Nog geen klant? 020 – 75 85 300

Adviseursservice
Voor adviseurs 020 – 75 85 330

Werkgeversservice
Voor werkgevers 020 – 75 85 320

Algemene zaken

Personeelszaken
020 – 75 85 380
Persvoorlichting
020 – 75 85 380
Directie
020 – 75 85 380

Openingstijden informatieservice:

Maandag t/m donderdag: van 9.00 tot 21.00 uur
Vrijdag: van 9.00 tot 17.30 uur

Volg ons op social media

Voor nuchtere pensioentips, heldere uitleg over sparen & beleggen en updates die uw vermogen net even slimmer laten groeien.

Stuur een bericht

Zit u met een vraag of een probleem? Laat het weten. We lossen dingen graag zo snel mogelijk op.

Langskomen is leuk

We zijn dan wel online, maar u bent natuurlijk van harte welkom bij ons op kantoor. Het kan zijn dat uw TomTom in de war raakt…. We zitten namelijk niet sjiekdefriemel aan de Zuidas maar in Amsterdam-Zuidoost. Aan de Hoogoorddreef nummer 15, 1101 BA.

Heeft u een klacht?

Dan hebben we misschien iets goed fout gedaan. En dat is kwalijk. We willen namelijk een 100% tevredenheidsscore. Laat het ons dus vooral weten als u ergens ontevreden over bent, want we nemen uw klacht serieus. We streven ernaar om uw klacht binnen één werkdag op te lossen.

Scroll naar boven

Minder goed bereikbaar


Vanwege een storing zijn we momenteel niet goed bereikbaar. Wilt u het op een later moment opnieuw proberen? Onze excuses.

Minder goed bereikbaar

Door een technische storing zijn wij via telefoon en chat minder goed bereikbaar dan u van ons gewend bent. Wij werken er hard aan om deze problemen te verhelpen
Een spaarrekening kunt u alleen openen voor uw klant als hij/zij al een geactiveerde rekening bij Brand New Day heeft. Bevestig hieronder om verder te gaan.
Uw klant moet volledig geïdentificeerd zijn voordat u een rekening kunt openen voor de klant
Naam
Gelden voor u een of meer van deze dieetbeperkingen
Selecteer alles wat van toepassing is.