Contact

Contact

Bij ons geen lange wachttijden, robotstem of keuzemenu. Of u nou met ons belt, chat of mailt: een echt mens met verstand van zaken helpt u graag met al uw vragen of opmerkingen, ook als u (nog) geen klant bent. Nog makkelijker: misschien vindt u het antwoord op uw vraag ook wel hieronder bij onze veelgestelde vragen.

Openingstijden klantenservice

Maandag t/m vrijdag: van 8.00 tot 21.00 uur
Zaterdag en zondag: van 10.00 tot 17.30 uur
Op 25 en 26 december: gesloten
Op 31 december: van 8:00 tot 17:00 uur

U kunt gemakkelijk zelf iets wijzigen aan uw rekening of gegevens. Op deze pagina ziet u hoe dat werkt.

En u krijgt binnen no-time antwoord van een vriendelijk iemand.

Klantenservice
Als u wel al klant bij ons bent:[email protected]

Informatieservice
Als u nog geen klant bij ons bent: [email protected]

Adviseursservice
Speciaal voor financieel adviseurs die advies geven aan particulieren: [email protected]

Werkgeversservice
Speciaal voor werkgevers: [email protected]

Klantenservice
Bent u al klant? 020 – 75 85 310

Informatieservice
Nog geen klant? 020 – 75 85 300

Adviseursservice
Voor adviseurs 020 – 75 85 330

Werkgeversservice
Voor werkgevers 020 – 75 85 320


Algemene zaken

Personeelszaken
020 – 75 85 380
Persvoorlichting
020 – 75 85 380
Directie
020 – 75 85 380

Openingstijden informatieservice:

Maandag t/m donderdag: van 9.00 tot 21.00 uur
Vrijdag: van 9.00 tot 17.30 uur
Op 25 en 26 december: gesloten
Op 28 december: van 10:00 tot 17:30 uur
Op 31 december: van 9:00 tot 17:00 uur

Volg ons op social media

Voor nuchtere pensioentips, heldere uitleg over sparen & beleggen en updates die uw vermogen net even slimmer laten groeien.

Stuur een bericht

Zit u met een vraag of een probleem? Laat het weten. We lossen dingen graag zo snel mogelijk op.

Langskomen is leuk

We zijn dan wel online, maar u bent natuurlijk van harte welkom bij ons op kantoor. Het kan zijn dat uw TomTom in de war raakt…. We zitten namelijk niet sjiekdefriemel aan de Zuidas maar in Amsterdam-Zuidoost. Aan de Hoogoorddreef nummer 15, 1101 BA.

Heeft u een klacht?

Dan hebben we misschien iets goed fout gedaan. En dat is kwalijk. We willen namelijk een 100% tevredenheidsscore. Laat het ons dus vooral weten als u ergens ontevreden over bent, want we nemen uw klacht serieus. We streven ernaar om uw klacht binnen één werkdag op te lossen.

Scroll naar boven

Nog geen klant en dit jaar nog jaarruimte storten?

Dat kan! U heeft tot en met 31 december om een pensioenrekening te openen en een storting te doen. Als u de storting in 2025 doet telt deze nog mee voor uw jaarruimte van 2025. Dat gaat zo:

  1. U opent een rekening en wij mailen u een bevestiging met het IBAN van uw pensioenrekening.
  2. U maakt voor het nieuwe jaar een bedrag over naar dit rekeningnummer. Let op: omdat de rekening nog niet actief is, kan de combinatie van uw naam en uw IBAN niet gecontroleerd worden. Check dus zelf goed of het klopt.
  3. U doorloopt nog een aantal identificatiestappen. Wij verwerken uw gegevens binnen vijf werkdagen, maar het is niet erg als dat inmiddels in het nieuwe jaar is. Vervolgens kunt u uw nieuwe rekening inzien en beheren. Als u een beleggingsrekening heeft geopend, wordt uw inleg nu belegd.

Minder goed bereikbaar


Vanwege een storing zijn we momenteel niet goed bereikbaar. Wilt u het op een later moment opnieuw proberen? Onze excuses.

Minder goed bereikbaar

Door een technische storing zijn wij via telefoon en chat minder goed bereikbaar dan u van ons gewend bent. Wij werken er hard aan om deze problemen te verhelpen
Een spaarrekening kunt u alleen openen voor uw klant als hij/zij al een geactiveerde rekening bij Brand New Day heeft. Bevestig hieronder om verder te gaan.
Uw klant moet volledig geïdentificeerd zijn voordat u een rekening kunt openen voor de klant
Naam
Gelden voor u een of meer van deze dieetbeperkingen
Selecteer alles wat van toepassing is.