Welcome to our Support Center
Afdrukken

Hoe stort ik geld op mijn rekening?

De makkelijkste en snelste manier: iDEAL

Als u met iDEAL een storting doet in MijnBND, dan staat het geld direct op uw Brand New Day-rekening. Klik op de blauwe knop Geld storten.

iDeal knop

Vervolgens verschijnt een nieuw scherm. U geeft aan op welke Brand New Day-rekening u wilt storten, hoeveel u wilt storten en wat uw bank is. Bij de volgende stap wordt u doorverwezen naar de beveiligde omgeving van uw bank. Daar rondt u de storting af.

iDeal in MijnBND

Zelf een bedrag overboeken?

U kunt natuurlijk ook een bedrag overboeken vanuit uw eigen bankrekening. Stort u het bedrag simpelweg op het IBAN dat bij uw Brand New Day-rekening hoort. Dit IBAN kunt u vinden in MijnBND, direct na het inloggen (zie onder). Als tenaamstelling gebruikt u uw eigen initialen en achternaam.

Rekeningnummer MijnBND

Let erop dat het geld bij zo’n handmatige overboeking niet direct op uw Brand New Day-rekening wordt bijgeschreven. De snelheid waarmee uw storting zichtbaar is, is afhankelijk van het bankverkeer. Een storting via iDEAL is altijd sneller.

Wanneer zie ik mijn storting op mijn rekening?

Boekt u geld over via iDEAL? Dan ziet u de storting direct terug op uw Brand New Day-rekening. Doet u een overboeking vanuit uw eigen bankrekening? Dan kan het, afhankelijk van het bankverkeer tot twee werkdagen duren. Als het bedrag is bijgeschreven, ziet u dit in MijnBND.

Stort u op een rekening die niet van u is?

Bijvoorbeeld omdat u als opa, oma of ander familielid op een kinderrekening stort? Dan geldt hetzelfde als hierboven. Als tenaamstelling gebruikt u de naam van de ouder of van het kind. Weet u het IBAN niet? Vraag dit dan aan de vader of moeder, zij kunnen het rekeningnummer van de kinderrekening zien als zij inloggen in MijnBND.

Scroll naar boven