Brand New Day app





Veelgestelde vragen
Heeft u een Android-telefoon of -tablet? Dan kunt u de Brand New Day-app downloaden in de Play Store. Uw toestel moet minimaal Android 9 hebben om de app te kunnen installeren. Het is met oudere versies van Android niet mogelijk om de app te installeren
Heeft u een iPhone of iPad? Dan kunt u de Brand New Day-app downloaden in de App Store. Uw toestel moet minimaal iOS 14 hebben om de app te kunnen installeren. Het is met oudere versies van iOS niet mogelijk om de app te installeren.
In beide gevallen geldt dat u de app alleen kunt downloaden als u met een Nederlandse account bent ingelogd in de Play Store of App Store.
Nee, de Brand New Day–app is gratis en blijft gratis.
Met de Brand New Day–app heeft u nog gemakkelijker inzicht in uw rekening(en). Maar u hoeft er absoluut geen gebruik van te maken. De nieuwe app is een aanvulling op onze dienstverlening. U behoudt gewoon toegang tot MijnBND op onze website.
De eerste versie van de app heeft nog niet alle functionaliteiten van MijnBND op onze website. U kunt in de app uw rekeningen bekijken en geld storten, maar bijvoorbeeld nog niet de instellingen van de rekening wijzigen. Daarom kunt u in de app soms nog doorgeschakeld worden naar MijnBND op de website.
Zowel voor Android als iOS zijn er eisen aan het besturingssysteem van uw telefoon of tablet. Voor Android geldt dat u minimaal Android 9 geïnstalleerd moet hebben. Voor iOS heeft u minimaal iOS 14 nodig. Met oudere versies is het niet mogelijk om de app te installeren. Ook kunt u de app alleen downloaden als u met een Nederlandse account bent ingelogd in de Play Store of App Store.
Wanneer u in het menu van de app zit, gaat u naar ‘Mijn instellingen’. Hier kunt u bij ‘inlogcode aanpassen’ uw inlogcode wijzigen. Om de code te resetten, wordt u eerst uitgelogd. Nadat u opnieuw heeft ingelogd met uw gebruikersnaam en wachtwoord, kunt u een nieuwe inlogcode instellen.
Als u het toestel met daarop de Brand New Day–app kwijt bent, moet u zo snel mogelijk contact opnemen met onze klantenservice via 020 75 85 310. Wij kunnen dan uw account blokkeren en resetten. De klantenservice is doordeweeks bereikbaar van 8.00 – 21.00 uur en in het weekend van 10.00 – 17.30 uur. Heef u ons buiten die tijden nodig? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en bel ook zodra wij weer bij de telefoon zitten.
Nee. Hoewel het inloggen met gezichtsherkenning of vingerafdruk de veiligste manier is en we u dat zeker aanraden, bent u het niet verplicht. U kunt ook gebruikmaken van de inlogcode die u bij het installeren van de app zelf kiest.