Afdrukken
Hoe dien ik een klacht in?
Deze vraag staat weliswaar tussen de veelgestelde vragen, maar echt veel gesteld wordt hij gelukkig niet. We vinden het namelijk belangrijk dat u tevreden bent.
Heeft u een klacht? Dan kunt u die indienen via deze pagina. Vervolgens gebeurt er dit:
- Uw klacht komt binnen bij onze klantenservice, maar onze directie krijgt deze ook onder ogen.
- We streven ernaar de klacht binnen 1 werkdag na ontvangst op te lossen (soms hebben we wat meer tijd nodig, bijvoorbeeld als er informatie bij andere partijen moet worden opgevraagd).
- Lukt het ons dan niet om een passende oplossing te vinden? Dan kunt u zich richten tot het Kifid – Postbus 93257, 2509 AN Den Haag. Het Kifid neemt klachten in behandeling als consument en aanbieder er samen niet uitkomen.
- Op onze dienstverlening is het Nederlands recht van toepassing. U kunt zich dus ook altijd tot de burgerlijke rechter wenden. Maar we beloven dat we ons tot het uiterste inspannen om het nooit zover te laten komen.