< Naar de kennisbank

Ik heb een bedrag opgenomen. Op welke rekening storten jullie dit?

 

Aan uw rekening bij Brand New Day is een vaste tegenrekening gekoppeld. Deze tegenrekening staat op uw eigen naam en/of op naam van een eventuele tweede rekeninghouder. Als u geld opneemt van uw spaarrekening, betalen wij automatisch uit naar deze vaste tegenrekening. Weet u niet zeker welke tegenrekening wij gebruiken? Controleer dan eerst in MijnBND of het bij ons bekende IBAN nog actueel is. Selecteer hiervoor in MijnBND uw rekening. Kijk vervolgens in het tabblad Details op het kopje Tegenrekening. Als het IBAN niet (meer) klopt, kunt u een andere tegenrekening instellen. Als u een rekening met eigen IBAN heeft, dan kunt u achter het nummer van uw tegenrekening meteen op Wijzigen’ klikken. Heeft uw rekening geen eigen IBAN? Dan kunt u een verzoek naar klant@brandnewday.nl sturen om uw rekening te wijzigen. Stuur in dat geval ook even een kopie van een bankpas of bankafschrift mee, zodat wij meteen kunnen controleren of het nieuwe rekeningnummer op uw naam staat.