< Naar de kennisbank

Hoe kan ik mijn tegenrekening wijzigen?

 

Heeft uw rekening een eigen IBAN?
Als uw BND-rekening een eigen IBAN (NL**BNDA********) heeft, kunt u de tegenrekening zelf wijzigen via MijnBND. Klik hiervoor in het overzicht op uw BND-rekening en vervolgens op het tabje Wijzigen tegenrekening. Soms moet u hiervoor eerst Meer selecteren. Nadat u de nieuwe tegenrekening heeft ingevoerd, ontvangt u via e-mail of SMS een controlenummer. Als u dat controlenummer in MijnBND invoert, kunt u een al bij ons bekend IBAN of een nieuwe koppelen aan uw rekening.

 

Heeft uw BND-rekening géén eigen IBAN?
Dan kunt u een kopie van de bankpas of het rekeningafschrift van uw nieuwe tegenrekening uploaden via MijnBND. Klik hiervoor bovenin het scherm op Mijn documenten. Kies vervolgens voor de categorie Bankdocumenten en het juiste soort document. Geef in de titel van het bestand duidelijk aan voor welke BND-rekening u de tegenrekening wilt wijzigen. Wij controleren dan de tenaamstelling van de nieuwe tegenrekening en voeren de wijziging door. U kunt uw tegenrekening ook wijzigen door even een mailtje te sturen naar klant@brandnewday.nl vanaf het bij ons bekende e-mailadres. Stuur ons in dat geval even de volgende informatie toe:

 

  • Het Brand New Day-rekeningnummer waarvan de tegenrekening moet worden aangepast
  • Een kopie van een bankpas/bankafschrift waaruit blijkt dat de nieuwe tegenrekening op uw naam             staat.