U regelt het zelf in MijnBND

Duidelijk overzicht van uw saldo, uw rendement bekijken en eenvoudig aanpassingen doen. In MijnBND heeft u zelf de controle over uw bankzaken.

MijnBND maakt uw (bank)leven gemakkelijker

Brand New Day is een online bank, dat betekent dat u bij ons gemakkelijk online uw bankzaken regelt. Zodra u klant bij ons bent staat er een MijnBND-account voor u klaar. En zo’n account maakt uw (bank)leven een stuk gemakkelijker. Beloofd.

Nóg gemakkelijker bij ons bankieren? Download dan de app. Dan heeft u uw bankzaken altijd bij de hand. Bovendien kunt u op een nog veiligere manier inloggen in MijnBND met tweestapsverificatie in de app. U vindt de app in de Play Store (Android) en de App Store (iPhone).

Duidelijk overzicht

Of u nou één of meerdere rekening(en) bij ons heeft, in MijnBND vindt u altijd een duidelijk overzicht van uw producten en alle bijbehorende documenten.

Zelf regelen

Wijzig uw persoonlijke gegevens, stort een bedrag of vraag een nieuwe rekening aan. En als u bij ons (pensioen)spaart of -belegt kunt u nog veel meer online zelf regelen: 

Met een (pensioen)beleggingsrekening

Met een (pensioen)spaarrekening

Bereken uw jaarruimte in een handomdraai

Heeft u een pensioenrekening? Dan weet u waarschijnlijk wel hoe belangrijk jaarruimte is. We helpen u graag op weg. Want in MijnBND berekent u in een handomdraai uw jaarruimte en verrekenen we dit ook nog eens met uw inleg. U ziet dus in één oogopslag wat uw resterende jaarruimte is. Zo stort u nooit te veel (of te weinig) en profiteert u maximaal van belastingvoordeel.

Handige tools

Met onze handige tools berekent u in een handomdraai alles wat u nodig heeft om uw (pensioen)zaken goed te regelen:

  1. Bereken hoeveel pensioen u straks krijgt met onze Pensioenplanner.
  2. Bereken hoeveel geld u opzij moet zetten om uw beleggingsdoel te halen?
  3. Bekijk het rendement van onze fondsen of modelportefeuilles
  4. Bereken uw jaarruimte of reserveringsruimte.

Veelgestelde vragen

U vraagt uw gebruikersnaam eenvoudig op via deze link. Lukt het niet? U vindt uw gebruikersnaam in het overzicht dat u per mail van ons heeft ontvangen nadat u de rekening opende. Kunt u deze niet meer terugvinden? Geen probleem. Neem dan even contact op met onze klantenservice via 020 75 85 310 of [email protected]. We helpen u graag!

Dan kunt u eenvoudig een nieuw wachtwoord aanmaken via deze link. Weet u ook uw gebruikersnaam niet meer? Vraag die dan opnieuw op via deze link. Komt u er nog steeds niet uit? Neem even contact op met de klantenservice via 020 75 85 310 of [email protected]. We helpen u graag!

Heeft u nog toegang tot uw oude e-mailadres? Klik dan in MijnBND op Mijn gegevens. In het tabblad Contactgegevens wijzigt u vervolgens uw telefoonnummer of e-mailadres.

Heeft u geen toegang meer tot uw oude e-mailadres? Bel ons dan op 020 75 85 310. Nadat u een paar controlevragen heeft beantwoord, passen wij de gegevens graag voor u aan. Wanneer u na de aanpassing opnieuw inlogt, krijgt u een verzoek om uw nieuwe e-mailadres te verifiëren.

Met tweestapsverificatie bankiert u nóg veiliger. U stelt deze manier van inloggen in via onze app . Download ‘m gemakkelijk in de Play Store (Android) en de App Store (iPhone). Zodra u de app voor de eerste keer opent, krijgt u automatisch de vraag of u tweestapsverificatie wilt instellen. Instellen duurt slechts een paar minuten. Heeft u onze app al, maar nog geen tweestapsverificatie? Ga dan naar het menu en klik op ‘Mijn instellingen’.

Uw tegenrekening is de rekening waarvan wij geld ontvangen en/of naar overmaken. U kunt deze rekening zelf wijzigen in MijnBND. Klik hiervoor in het overzicht op de rekening waarvan u de tegenrekening wilt wijzigen en ga vervolgens naar het tabje Wijzigen tegenrekening.

Nadat u de nieuwe tegenrekening heeft ingevoerd, krijgt u van ons een sms met een controlenummer. Als u dat controlenummer in MijnBND invoert, kunt u een al bij ons bekend IBAN of een nieuwe IBAN koppelen aan uw rekening.

Let erop dat uw tegenrekening altijd een persoonlijke IBAN-rekening op uw naam bij een Nederlandse bank moet zijn. De tenaamstelling van uw rekening moet overeenkomen met de naam op uw legitimatiebewijs.

Kijk ook eens bij onze veelgestelde vragen.

Alles over veilig bankieren

Bij Brand New Day doen we er alles aan om ervoor te zorgen dat uw geld veilig staat. Wat we precies doen, leest u hier.

Scroll naar boven
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Is uw klant al volledig geïdentificeerd door Brand New Day?
Uw klant moet volledig geïdentificeerd zijn voordat u een rekening kunt openen voor de klant
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam
Gelden voor u een of meer van deze dieetbeperkingen
Selecteer alles wat van toepassing is.