Ik wil iets wijzigen

In MijnBND kunt u in veel gevallen zelf heel snel uw zaken regelen. Komt u er niet uit of heeft u een vraag? U kunt u ons altijd bellen of chatten. Wij helpen u graag!

Adres of contactgegevens wijzigen

Bent u verhuisd, heeft u een nieuw telefoonnummer of gebruikt u liever een ander e-mailadres? In MijnBND geeft u eenvoudig een verandering door. Klik, nadat u heeft ingelogd, bovenaan MijnBND op het kopje Mijn gegevens. U ziet uw adresinformatie bij Persoonlijke gegevens. Klik rechts op Wijzig en vergeet niet uw wijzigingen te bevestigen met de blauwe knop Opslaan. Uw e-mailadres en telefoonnummer staan bij Contactgegevens. Vul de nieuwe contactinformatie in en bevestig met de blauwe knop Opslaan.

Inleg/incasso instellen of wijzigen

Wilt u het bedrag van uw periodieke inleg aanpassen of wilt u een periodieke inleg instellen voor uw beleggingsrekening? Dat doet u gemakkelijk in MijnBND. Klik, nadat u heeft ingelogd, eerst op de rekening waarvoor u de periodieke inleg wilt aanpassen of instellen. Helemaal onderaan de pagina ziet u het kopje Geld storten. Vul hieronder in welk bedrag u per maand of per jaar wilt inleggen en kies hoe u wilt betalen. Klik tenslotte op Wijzigingen opslaan.

Gaat het om een spaarrekening? Mail ons dan op [email protected]. Vertel ons voor welk bedrag u een incasso wilt instellen én hoe vaak (per maand of per jaar). Wilt u een jaarlijkse incasso? Laat ons ook weten in welke maand. Dan regelen wij de rest.

Risicoverdeling of fondsverdeling aanpassen

Wilt u de risicoverdeling van uw modelportefeuille aanpassen? Dat heeft u in MijnBND zo gepiept. Klik, nadat u heeft ingelogd, eerst op de rekening waarvan u de risicoverdeling wilt aanpassen. In het blok Risicoverdeling aanpassen ziet u rechtsonder een dropdownmenu onder het kopje Selecteer Vrij beleggen of een modelportefeuille. Selecteer hierin de gewenste risicoverdeling en bevestig uw keuze rechtsonder op de pagina met de blauwe knop Wijzigingen opslaan.

Doet u aan vrij beleggen en wilt u de fondsverdeling van uw beleggingsrekening aanpassen? Ook dat is in MijnBND zo gedaan. Klik, nadat u heeft ingelogd, eerst op de rekening waarvan u de fondsverdeling wilt aanpassen. In het blok Risicoverdeling aanpassen ziet u onder de cirkel de groene knop Fondsen kiezen. Als u hierop klikt, verschijnt een menu waarin u uw fondsverdeling naar wens kunt instellen. Bevestig uw keuze rechtsonder op de pagina met de blauwe knop Wijzigingen opslaan.

Hulp nodig? Chat, bel of mail ons.

Wachtwoord vernieuwen

Wilt u een nieuw wachtwoord instellen? In MijnBND doet u dat in een handomdraai. Klik, nadat u heeft ingelogd, bovenaan MijnBND op het kopje Mijn gegevens. U ziet uw gebruikersnaam en wachtwoord bij Inloggegevens. Klik rechts op de pagina op de woorden Wachtwoord wijzigen en vul op de volgende pagina een nieuw wachtwoord in. U bevestigt de wijziging tenslotte in de app.

Tegenrekening veranderen

Wilt u een andere tegenrekening instellen? Dat heeft u in MijnBND zo voor elkaar. Klik, nadat u heeft ingelogd, eerst op de rekening waarvan u de tegenrekening wilt veranderen. Onder uw IBAN ziet u helemaal rechts het kopje Tegenrekening. Nadat u hier op klikt, verifiëren wij eerst uw identiteit met een sms. Na het invullen van de veiligheidscode kunt u de nieuwe tegenrekening instellen.

MijnBND en onze app

U beheert uw rekening(en) in MijnBND. Dat is het afgeschermde deel van onze website waar u het overzicht van uw saldo, uw rendement en nog veel meer vindt. U kunt er aanpassingen doen, uw (resterende) jaarruimte berekenen en inzien, én het is de plek waar belangrijke documenten staan opgeslagen.

In de Brand New Day-app bekijkt u uw rekening(en), doet u eenvoudig stortingen en volgt u uw rendement. Ook toont de app de hoogte van uw verwachte eindkapitaal. Bovendien kunt u op een nog veiligere manier inloggen in MijnBND met tweestapsverificatie in de app. Downloaden kan in de Play Store (Android) en de App Store (iPhone).

De risico’s van beleggen

Risicoloos beleggen bestaat natuurlijk niet en u kunt een deel van uw inleg verliezen. Lees meer over de risico’s en hoe u die kunt beperken.
Scroll naar boven
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Een spaarrekening kunt u alleen openen voor uw klant als hij/zij al een geactiveerde rekening bij Brand New Day heeft. Bevestig hieronder om verder te gaan.
Uw klant moet volledig geïdentificeerd zijn voordat u een rekening kunt openen voor de klant
Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.
Naam
Gelden voor u een of meer van deze dieetbeperkingen
Selecteer alles wat van toepassing is.