AI assistent Daisy

Maak kennis met Daisy

Daisy is onze razendslimme AI-assistent die u binnen MijnBND snel kan helpen. Ze helpt u op elk moment op weg wanneer u er even niet uitkomt, of simpelweg iets wil weten over uw pensioen, spaar- of beleggingsrekening bij Brand New Day. Daarnaast blijven onze echte en altijd vriendelijke collega’s van de klantenservice uiteraard even bereikbaar als altijd.

Leuk om u te ontmoeten

Met Daisy heeft u binnen een paar seconden antwoord op uw vragen over pensioen, sparen en beleggen bij Brand New Day. Bijvoorbeeld over het berekenen van uw jaarruimte, het kiezen van een risicoprofiel of wat een pensioengat nou eigenlijk is. En komt u er toch niet helemaal uit? Dan verbindt ze u in een handomdraai door met een collega van de klantenservice.

Extra voordeel: domme vragen bestaan natuurlijk niet, maar sommige vragen stelt u misschien liever niet hardop. Daisy gaat er niet van met haar ogen knipperen.

We vervangen onze klantenservice niet door AI

Daisy is een aanvulling op onze contactmogelijkheden. We beknibbelen niet op onze klantenservice. Bellen en chatten, daar verandert niets aan. U krijgt nog steeds binnen 40 seconden een echt mens aan de lijn. En u mag Daisy ook straal negeren als u wilt, daar zit ze totaal niet mee en wij ook niet.

Wat kan Daisy wel en wat niet?

Daisy kan wel

Daisy kan niet

Zo werkt het

Veelgestelde vragen

Nee, Daisy is een door onszelf gebouwde digitale AI-assistent — maar ze praat wél als een mens en begrijpt uw vragen. De naam Daisy is afgeleid van het woord Day in Brand New Day, met de term AI erin verwerkt.
U vindt Daisy in MijnBND onder Mijn tools. U kunt daar direct een gesprek met haar starten.
Ja. Daisy werkt volledig binnen MijnBND. Wij zorgen er vanzelfsprekend voor dat alle relevante wet- en regelgeving wordt nageleefd. Als bank gaan we zorgvuldig om met uw vertrouwelijke en persoonlijke gegevens. We hanteren daarvoor strenge privacynormen. Daisy is hierop geen uitzondering. De inhoud van uw chats behandelen we op dezelfde manier als alle andere gegevens die wij van u hebben.

Daisy kan uitleggen welke opties u heeft, maar geeft géén advies.

Dan wordt het gesprek door Daisy overgedragen en helpt een echte medewerker van Brand New Day u graag verder. U kunt ook tijdens een gesprek met Daisy op elk moment vragen of u in contact kan komen met een echte medewerker. Ook dan draagt Daisy het gesprek over.
Omdat we pensioen voor u steeds eenvoudiger, sneller en slimmer willen maken. Daarnaast heeft niet iedereen altijd zin of behoefte
Dan kan nog steeds onveranderd! Onze telefoonnummers, mail en chat blijven zoals ze zijn. En bent u al in gesprek met Daisy maar komt u er niet uit? Dan kunt u haar gewoon vragen om u door te verbinden met een echt mens.

Daisy haalt informatie uit verschillende betrouwbare bronnen, zoals:

  • de website en andere documenten van Brand New Day
  • de website van de Belastingdienst
  • MijnBND

In het gesprek kunt u zien welke bron Daisy heeft gebruikt, maar u kunt het haar ook altijd vragen.

We hebben Daisy met veel zorg ingericht en getraind, maar toch kan het gebeuren dat ze een antwoord geeft dat onvolledig is of niet helemaal klopt. Daarom raden wij aan haar antwoorden altijd te checken en uw beslissingen niet alleen te baseren op de informatie die Daisy u geeft. U kunt aan haar antwoorden ook geen rechten ontlenen. Twijfelt u aan een antwoord of wilt u iets zeker weten? Neem dan gerust contact op met onze medewerkers van de klantenservice of vraag Daisy u door te verbinden.

Zodra een klantenservicemedewerker van Brand New Day het gesprek overneemt van Daisy, kan deze medewerker de inhoud van het gesprek zien. Zo hoeft u uw verhaal niet helemaal opnieuw te doen. Daarnaast kan een hele kleine groep medewerkers het gesprek inzien om de functionaliteiten en kwaliteit van Daisy te verbeteren.

Nee, u kunt uw gesprekken met Daisy niet teruglezen. Iedere keer dat u een nieuw gesprek start, begint Daisy met een schone lei. Uw chats worden één jaar door Brand New Day bewaard om de kwaliteit van Daisy te kunnen verbeteren, daarna worden ze verwijderd.

Nee, uw persoonlijke gegevens en de inhoud van uw gesprekken met Daisy worden nooit gedeeld met anderen buiten Brand New Day. Uw gesprekken blijven binnen onze eigen, beveiligde omgeving.
Uw gegevens worden niet gebruikt om interne of externe AI-modellen te trainen. We gebruiken de inhoud van uw chat in sommige gevallen wel om de functionaliteit en kwaliteit van Daisy te verbeteren. Daisy gebruikt alleen informatie uit MijnBND die nodig is voor het beantwoorden van uw vraag.

Alles over veilig bankieren

Bij Brand New Day doen we er alles aan om te zorgen dat uw geld veilig staat. Wat we precies doen, leest u hier. Wilt u meer weten over hoe wij met uw gegevens omgaan? Bekijk dan ons Privacy Statement.

Heeft u een vraag?

Wij helpen u graag! Bel ons op 020 75 85 300 of stuur een e-mail naar [email protected].

De risico’s van beleggen

Risicoloos beleggen bestaat natuurlijk niet en u kunt een deel van uw inleg verliezen. Lees meer over de risico’s en hoe u die kunt beperken.

Scroll naar boven
Een spaarrekening kunt u alleen openen voor uw klant als hij/zij al een geactiveerde rekening bij Brand New Day heeft. Bevestig hieronder om verder te gaan.
Uw klant moet volledig geïdentificeerd zijn voordat u een rekening kunt openen voor de klant
Naam
Gelden voor u een of meer van deze dieetbeperkingen
Selecteer alles wat van toepassing is.