Maak kennis met Daisy
Daisy is onze razendslimme AI-assistent die u binnen MijnBND snel kan helpen. Ze helpt u op elk moment op weg wanneer u er even niet uitkomt, of simpelweg iets wil weten over uw pensioen, spaar- of beleggingsrekening bij Brand New Day. Daarnaast blijven onze echte en altijd vriendelijke collega’s van de klantenservice uiteraard even bereikbaar als altijd.
Blijft veilig binnen MijnBND Leuk om u te ontmoeten
Met Daisy heeft u binnen een paar seconden antwoord op uw vragen over pensioen, sparen en beleggen bij Brand New Day. Bijvoorbeeld over het berekenen van uw jaarruimte, het kiezen van een risicoprofiel of wat een pensioengat nou eigenlijk is. En komt u er toch niet helemaal uit? Dan verbindt ze u in een handomdraai door met een collega van de klantenservice.
Extra voordeel: domme vragen bestaan natuurlijk niet, maar sommige vragen stelt u misschien liever niet hardop. Daisy gaat er niet van met haar ogen knipperen.
We vervangen onze klantenservice niet door AI
Daisy is een aanvulling op onze contactmogelijkheden. We beknibbelen niet op onze klantenservice. Bellen en chatten, daar verandert niets aan. U krijgt nog steeds binnen 40 seconden een echt mens aan de lijn. En u mag Daisy ook straal negeren als u wilt, daar zit ze totaal niet mee en wij ook niet.
Wat kan Daisy wel en wat niet?
Daisy kan wel
- Vragen beantwoorden over onze rekeningen, pensioen, lijfrente, sparen en beleggen in beleggingsfondsen
- Helpen bij het berekenen van uw jaar- en reserveringsruimte.
- Uitleggen hoe MijnBND werkt.
Daisy kan niet
- Financieel advies geven.
- Helpen bij een sinterklaasgedicht.
- Beleggingsorders doorgeven, wijzigen of intrekken.
Zo werkt het
- U geeft toestemming aan Daisy om uw gegevens te raadplegen. Geeft u geen toestemming? Dan kan Daisy u niet helpen.
- U typt een vraag in. Bijvoorbeeld: Wat is jaarruimte?
- Daisy legt het u uit. Ze gebruikt daarvoor alle informatie op onze website, maar kan ook de website van de Belastingdienst raadplegen. Omdat Daisy uw gegevens veilig kan inzien, kan ze u gericht antwoord geven.
Veelgestelde vragen
Daisy kan uitleggen welke opties u heeft, maar geeft géén advies.
Daisy haalt informatie uit verschillende betrouwbare bronnen, zoals:
- de website en andere documenten van Brand New Day
- de website van de Belastingdienst
- MijnBND
In het gesprek kunt u zien welke bron Daisy heeft gebruikt, maar u kunt het haar ook altijd vragen.
Zodra een klantenservicemedewerker van Brand New Day het gesprek overneemt van Daisy, kan deze medewerker de inhoud van het gesprek zien. Zo hoeft u uw verhaal niet helemaal opnieuw te doen. Daarnaast kan een hele kleine groep medewerkers het gesprek inzien om de functionaliteiten en kwaliteit van Daisy te verbeteren.
Nee, u kunt uw gesprekken met Daisy niet teruglezen. Iedere keer dat u een nieuw gesprek start, begint Daisy met een schone lei. Uw chats worden één jaar door Brand New Day bewaard om de kwaliteit van Daisy te kunnen verbeteren, daarna worden ze verwijderd.
Alles over veilig bankieren
Bij Brand New Day doen we er alles aan om te zorgen dat uw geld veilig staat. Wat we precies doen, leest u hier. Wilt u meer weten over hoe wij met uw gegevens omgaan? Bekijk dan ons Privacy Statement.
Heeft u een vraag?
Wij helpen u graag! Bel ons op 020 75 85 300 of stuur een e-mail naar [email protected].
De risico’s van beleggen
Risicoloos beleggen bestaat natuurlijk niet en u kunt een deel van uw inleg verliezen. Lees meer over de risico’s en hoe u die kunt beperken.
