The Next Step

Groei door onderscheidende klantbeleving

Wij zijn ervan overtuigd dat een uitzonderlijke klantbeleving van groot belang is voor een succesvol bedrijf. Daarom organiseerden we op 3 oktober 2019 een event met specialisten op het gebied van groei en klantbeleving. Ben je nieuwsgierig hoe het was?

De aftermovie

[fve]https://vimeo.com/367619340[/fve]
lamp1_BLUE_D

Waarom dit event?

Omdat we geloven in groei door onderscheidende klantbeleving. Door growth hacking en het analyseren van data kan je snel groeien en beter inspelen op de wens van je klanten. En door gewoon enorm leuke en verrassende contactmomenten te creëren, maak je het verschil. In het inspirerende Spoorwegmuseum mochten wij tijdens dit event van elkaar leren. Een geweldige locatie!

Leren van specialisten

Specialisten als Jean Bonnenfant (Growth Tribe) en Feike Cats (Houden van Klanten) vertelden tijdens het event meer over growth hacking en klantbeleving. Zoals elk jaar gaven we de microfoon ook aan een van onze klanten. Michiel Chevalier (NMBRS) nam de aanwezigen mee in het groeiverhaal van zijn bedrijf. Zo deelden we tijdens dit event kennis met elkaar en kunnen we samen verder groeien!

heart_BLUE_D

Ons bedrijfspensioen

Ja, ook wij willen verder groeien. Ben je geïnteresseerd in pensioen voor jouw werknemers en hoe wij het verschil maken? Vraag direct onze brochure aan voor meer informatie.