apple blue

Brand New Day klantpanel voor werkgevers

Waarom een Brand New Day klantpanel?

Zodat we de juiste kant op rennen. Want wist je dat bijna al onze verbeteringen volgen uit feedback van onze klanten? Onze onderzoeken doen we niet alleen om een mooi cijfertje te scoren, maar juist om er echt iets mee te doen. Zo kunnen we klanten verbazen en jou en je werknemers een on-Nederlandse service bieden. Wil je ons helpen steeds een beetje beter te worden? Schrijf je dan in voor het klantpanel.

Hoe werkt het?   

Het is simpel. Als je meedoet aan ons klantpanel, vragen we je af en toe feedback te geven. Denk aan een online poll, een klantarena of een benen op tafel-sessie, uiteraard met verrukkelijke bitterballen. Maak je geen zorgen, we gaan je niet elke maand stalken. Als lid van het klantpanel benaderen we je maximaal 4 keer per jaar. Dat is best oké toch?

Heb je ons al eens eerder feedback gegeven?

Dat zou goed kunnen. We doen het hele jaar door een klantbelevingsonderzoekAlle contactpersonen van werkgevers die klant bij ons zijn, worden één keer per jaar door ons benaderd. Of het nou nieuwe klanten zijn die voor het eerst in contact komen met Brand New Day of klanten die al tien jaar klant zijn.  

Door dit onderzoek weten we wat onze klanten belangrijk vinden. Met ons klantpanel van werkgevers willen wij nu een stapje verder gaan. Zo kruipen we in de huid van onze klanten. Niet letterlijk natuurlijk. Ben je nieuwsgierig naar de resultaten van ons jaarlijkse onderzoek? Check hier de feestelijke infographic.  

Schrijf jij je in voor ons klantpanel?  

Klik op de onderstaande roze knop en laat je gegevens achter. Leuk dat je ons wilt helpen. Zo kunnen wij hard voor je blijven rennen en ook nog eens de juiste kant op.