chicks yellow

Klanten van het eerste uur

Klanten van het eerste uur

Inmiddels hebben ruim 300.000 klanten de weg naar Brand New Day gevonden. Maar wie waren die klanten die al in 2010 bij ons aanklopten? En zijn ze nog steeds klant…? We vroegen het 3 klanten van het eerste uur…

Gerard Hoek, trotse klant vanaf januari 2010

Hoe kijkt u terug op 10 jaar klant zijn bij Brand New Day?
Haha. Heel goed. Jullie zijn me ooit aangeraden door een vriend van mij. Het is me vanaf het begin goed bevallen. Zeker toen het vanaf 2014 ook mogelijk werd om een Kinderrekening te openen voor mijn meiden. Ze zijn nu 12 en 9 jaar oud. Maar ze zijn dus inmiddels ook al jaren trouwe klant!

Hoe zou u Brand New Day omschrijven aan een vriend?
Brand New Day is een leuk bedrijf met een sterke en leuke communicatie. De kosten zijn altijd laag en transparant. Alle producten zijn erg makkelijk af te sluiten. Niet alleen voor jezelf, maar ook voor je kinderen.

Wat is uw meest memorable moment geweest in al die jaren als klant?
Dat zijn er meerdere. Ik ben erg tevreden met bepaalde rendementen die ik gehaald heb. Maar ook de lancering van de nieuwe website weet ik nog goed. En de introductie van de Kinderrekening, dat was voor mij ook een hoogtepunt. Als ik een nieuw product wil afsluiten, dan kijk ik altijd eerst of jullie dat aanbieden. Het was ontzettend leuk om meteen in 2014 een Kinderrekening te kunnen openen voor mijn kinderen. Dat heb ik toen direct gedaan en er een leuk rendement aan overgehouden.

Heeft u ons al eens aangeraden bij familie & vrienden?
Jazeker, op verjaardagen noem ik jullie wel eens! Je kan niet de hele tijd over voetbal praten en naarmate je ouder wordt, moet je er toch wat serieuzer naar gaan kijken. Dus ja, jullie naam is al meerdere malen gevallen op verjaardagen.

Tot slot: hoe tevreden bent u over Brand New Day op een schaal van 8 tot 11?
Haha, wat een slimme vraag. Op een schaal van 0 tot 10 zou je al snel een 8 geven. Maar deze vraag zet je aan het denken. Jullie wijken af met deze schaal. Dus dan mag ik ook wel afwijken toch? Ik geef jullie een 10,5! Ga vooral zo door!

De heer B. van der K., erg blije klant vanaf februari 2010

Hoe kijkt u terug op 10 jaar klant zijn bij Brand New Day?
Erg goed. De financiële markt heeft veel wind mee gehad sinds ik bij jullie klant ben geworden. Mijn vermogen is zelfs verdubbeld. Daarbij ben ik erg blij met jullie service.

Hoe zou u Brand New Day omschrijven aan een vriend?
Ik zou zeggen: klantvriendelijk! En goed rendement. Inhoudelijk goede en heldere communicatie. Duidelijk verhaal toch?

Wat wilt u zeggen tegen de medewerkers van Brand New Day?
Heren en dames: ga vooral zo door. Blijf rennen voor jullie klantjes. Behoud oog voor de menselijke factor naast het ‘online’ contact.

Tot slot: hoe tevreden bent u over Brand New Day op een schaal van 8 tot 11?
Haha, is dit een serieuze vraag? Op een schaal van 8 tot 11? Dan zeker een 11!

De heer Van Engelen, tevreden klant vanaf februari 2010

Hoe kijkt u terug op 10 jaar klant zijn bij Brand New Day?
Elk jaar stort ik mijn jaarruimte weer op mijn rekening bij Brand New Day. Nog altijd naar volle tevredenheid. Ik neem verder niet veel contact met jullie op. Ik ben het doe-het-zelver die graag alles online regelt. En dat kan heel goed bij jullie.

Hoe bent u bij ons terecht gekomen?
Ik heb voor jullie gekozen vanwege de lage kosten. Dat sprak mij erg aan. En die oprichter, Kalo Bagijn, dat leek me een correcte vent. Ik wilde gaan beleggen op een simpel product met lage kosten. Daarom koos ik voor jullie.

Hoe zou u Brand New Day omschrijven aan een vriend?
Dat jullie eenvoudige producten aanbieden voor als je voor je pensioen wilt beleggen. Of sparen natuurlijk. Dat kan ook bij jullie.

Wat wilt u zeggen tegen de medewerkers van Brand New Day?
Blijf vooral met plezier werken! Jullie zijn goed bezig en ik denk dat jullie nog lang blijven bestaan.