Veelgestelde vragen

Het coronavirus heeft op dit moment een enorme impact. Wij leven mee met degenen die door het coronavirus getroffen worden en wensen iedereen veel sterkte, zeker ook alle helden in de zorg! Ook nu doen wij er – vanuit huis – alles aan om jou zo snel mogelijk te kunnen helpen, zoals je dat van ons gewend bent. Hieronder beantwoorden wij alvast een aantal veel gestelde vragen.

Welke maatregelen treft Brand New Day?

Om de verspreiding tegen te gaan, werkt vrijwel al ons personeel thuis. Afspraken tussen collega’s en met externen worden alleen nog online gehouden. Die overgang is goed verlopen. Vanzelfsprekend houden wij alle coronavirus-ontwikkelingen goed in de gaten en nemen wij verdere maatregelen als dat nodig is.

Wat betekent dit voor mij als Brand New Day-klant?

Onze dienstverlening is volledig digitaal en onze hele technologie is in de cloud gebouwd. Al onze medewerkers kunnen daarom vanaf elke locatie met een computer hun werk doen. Onze bedrijfsprocessen lopen daarom gewoon door. Er verandert voor jou als klant dus niets.

Welke impact heeft het coronavirus op Brand New Day?

Gelukkig kunnen wij onze dienstverlening helemaal digitaal voortzetten. De impact voor Brand New Day als bedrijf is dus beperkt. We hopen dat alle maatregelen die wereldwijd getroffen worden ervoor zorgen dat we deze crisis snel weer achter ons kunnen laten en onze blik weer op de toekomst kunnen richten.

Hoe gaan jullie om met bijeenkomsten en afspraken?

Wij volgen de richtlijn van het RIVM. Dat betekent dat wij al onze bijeenkomsten en afspraken tot nader orde hebben geannuleerd. Zowel bij ons op kantoor als bij klanten en partners. Wel is het uiteraard mogelijk om op afstand contact met ons te hebben via telefoon, mail, chat én beeldbellen waar nodig.

Wat als ik de pensioenpremie niet meer kan betalen voor mijn werknemers?

Als gevolg van de Coronacrisis worden veel werkgevers hard geraakt. Wellicht is dat ook op jouw onderneming van toepassing. Er zijn vanuit verschillende instanties al maatregelen aangekondigd om bedrijven te ondersteunen in deze moeilijke en onzekere tijd. Om je te helpen, geven wij in een blog antwoord op vragen over hoe wij tijdens deze crisis omgaan met het betalen van de pensioenpremies voor jouw werknemers als je hiertoe niet (meer) in staat bent: Premiebetaling en de Coronacrisis.
Mocht je nog andere vragen hebben na het lezen van deze informatie? We helpen je uiteraard graag.

Hoe om te gaan met mijn beleggingen tijdens een crisis?

Een logische vraag in deze periode die wij graag beantwoorden. Om die reden schreven wij een blog over de huidige situatie en situaties uit het verleden. Wil je hier meer over lezen? Dat doe je hier: Beleggen tijdens een crisis.

Hoe is de risicodekking bij overlijden geregeld?

Brand New Day Bedrijfspensioen werkt voor de overlijdensrisico-dekkingen samen met verzekeraar a.s.r. In de voorwaarden die wij hebben afgesproken gelden geen uitsluitingen of beperking in dekking bij overlijden als gevolg van bezoek aan een risicogebied.

Hoe kan ik jullie bereiken?

Telefonisch zijn wij bereikbaar van maandag tot en met vrijdag 8.00 uur tot 17.30 uur.

– Als werknemer bereik je ons via mijnpensioen@brandnewday.nl, 020-75 85 355 of door met ons te chatten op MijnBND.
– Als werkgever of adviseur bereik je ons via werkgever@brandnewday.nl of 020-75 85 360.
– Als adviseur kan je voor nieuwe aanvragen uiteraard rechtstreeks contact opnemen met je accountmanager, via bedrijfspensioen@brandnewday.nl of te bellen naar 020-75 85 370.

Het is goed om te weten dat de continuïteit van onze bedrijfsvoering goed is geregeld. Daar hoef je je geen zorgen over te maken.

Hoe kan ik inloggen bij Brand New Day?
  • Als werknemer kan je inloggen op MijnBND.nl. Mocht je jouw gebruikersnaam of wachtwoord niet meer weten, kan je deze opvragen via de linkjes op de pagina.
  • Als werkgever kan je inloggen op de werkgeversportal.
  • Als adviseur kan je het contract van de werkgever inzien op de werkgeversportal. Wil je zelf een offerte opmaken? Dan kan je inloggen op de adviseursportal.