Welkom bij
BND Bank!

Hieronder kunt u uw nieuwe rekening bij Brand New Day activeren. U kunt inloggen met de gebruikersnaam en het wachtwoord die wij per post hebben toegestuurd.

Nadat de rekening is geactiveerd, kunt u via MijnBND uw rekeninggegevens inzien.

Het activeren van uw rekening

Heeft u vragen over het activeren van uw rekening? Hieronder leggen we uit wat u moet doen als u, uw inloggegevens kwijt bent.

lamp1_YELLOW

Wachtwoord vergeten of werkt niet

Wachtwoord vergeten
Bent u het wachtwoord kwijt? Dan kunt u een (nieuw) wachtwoord aanvragen. Met dit wachtwoord kunt u dan inloggen via deze pagina. Direct na het inloggen vragen we voor uw veiligheid uw wachtwoord nogmaals te wijzigen.

Wachtwoord werkt niet
Wel een wachtwoord ontvangen, maar lukt het inloggen niet? Controleer dan eerst of u de juiste tekens hebt ingevoerd. Heeft u de juiste tekens ingevoerd, maar lukt het inloggen nog niet? Dan kunt u een (nieuw) wachtwoord aanvragen.

Ik weet mijn gebruikersnaam niet

Neem dan contact op met onze Klantenservice. Per e-mail kan dat via bank@brandnewday.nl. Liever bellen? Gebruik dan het nummer 020-75 85 320. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.30 uur.

phone_YELLOW